Vlucht 9: Singapore -Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van An D'hont - WaarBenJij.nu Vlucht 9: Singapore -Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van An D'hont - WaarBenJij.nu

Vlucht 9: Singapore -Jakarta

Door: An

Blijf op de hoogte en volg An

18 December 2015 | Indonesië, Batavia


De korte vlucht naar Jakarta was weer met een Airbus 320 waar amper 50 man op zat. Hoe die krengen rendabel kunnen zijn, dat moet ik nog even achterhalen... Standard procedure, als laatste boarden en mij helemaal vooraan zetten, net na de business seats, met ne helen driezit voor mij alleen, kan ik mij nog wa leggen... Maar dat was buiten het slechte weer gerekend. Rechtop blijven zitten, seat belts fastenend. Van een turbulencietje gesproken.
Ik vind da wel spannend, beeld me dan altijd in dat we over de wolken aan het surfen zijn, met af en toe een diepe duik en dan weer omhoog... Niet iedereen vindt dat even leuk, en de papieren zakjes worden weer rijkelijk gevuld... Muziekje in de oren en verder surfen over de golven... Ik ben niet bang om te sterven (want dan ga ik voor eeuwig naar Tomorrowland... Dat ticket heb ik mezelf cadeau gedaan voor mijn goed leven... -:)) dus dat zal het allicht wat makkelijker maken. Ik heb al naast ergeren. gezeten, pfff (e Marco?!).

Maja, ondertussen weer veilig aan de grond in Jakarta! Indonesië, het heeft bijna 2 maand geduurd but finally we meet! So excited!! Vooral ook omdat binnen enkele uurtjes mijn 'Asia buddies' Marco & Maris, mij vervoegen en we samen 2 weken naar Bali gaan! So happy!!!!

Btw, ben weer uurtje achteruit gegaan, zit weer op 6u tijdsverschil...



  • 18 December 2015 - 09:43

    Smurfin:

    Hihihihi... straks durft mama helemaal niet meer te vliegen:) Heb je nu al naar Eat, pray and love gekeken want jij bent echt de Julia Roberts van deze reis aan het worden. Enjoy Indonesia & Bali!

  • 18 December 2015 - 12:32

    Marleen Mareel:

    Je kan het boek ook lezen en hopelijk eindig je ook met zo een knappe man om op de boot te stappen.

    Fijne kerst daar op Bali.X

  • 18 December 2015 - 17:00

    Smurfin:

    Dat is waar Marleen! Ik heb het boek ook gelezen vooraleer ik naar de film gekeken heb.

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

An

"Omdat het kan"

Actief sinds 13 Okt. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 39580

Voorgaande reizen:

28 Mei 2017 - 05 Juni 2017

Ode aan Bali

13 December 2016 - 12 Januari 2017

Tigers for X-mas

20 Oktober 2015 - 11 Januari 2016

"Omdat het kan"

Landen bezocht: