Thailand, onbekend en onbemind... - Reisverslag uit Phuket, Thailand van An D'hont - WaarBenJij.nu Thailand, onbekend en onbemind... - Reisverslag uit Phuket, Thailand van An D'hont - WaarBenJij.nu

Thailand, onbekend en onbemind...

Door: Delphine

Blijf op de hoogte en volg An

07 December 2015 | Thailand, Phuket


Thailand onbekend en onbemind, niks is minder waar. Ook al wil ik sinds jaar en dag zoveel mogelijk van deze mooi wereld zien, stond Thailand nooit in mijn top 3 van bestemmingen. Natuurlijk nu mijn lieve schwanzie, die nu bijna 50 dagen in Azië rondreist, dit voorstelde werd er zonder lang nadenken een vliegticket geboekt. Het was de eerste keer dat ik zolang het vliegtuig alleen zou nemen. En laten we eerlijk zijn we waren nerveus. Maar alles goed verlopen en na bijna 12h onderweg te zijn en ik een kankerstokje aan het roken was.. Hoorde ik die bekende en oh zo zwaar gemiste stem van mijn schwanzie... SCHWANZIE.. Mijn hart sloeg over en daar vloog ze in mijn armen.. Één onbeschrijflijk gevoel van geluk!! Eindelijk waren we weer samen! God wat had ik ze gemist!!
Onze eerste stop was bij Catherine Morel haar prachtig hotel. Een kadotje van mij aan mijn schwanzie voor alle hulp voor haar vertrek. Kan me niet inbeelden wat dat me haar deed om plots in zoveel luxe te vertoeven na al dat backpacken. Naar goeie gewoonte zijn we de dag dan ook begonnen met een flesje vino en de ondertussen alom bekende woorden.. " omdat het kan". Zailgheid was dat om samen te lachen en te praten.
Kapotmoe van mijn reis en van de uitgang de dag ervoor zijn we s'avonds iets gaan eten. Plan was erna om te gaan slapen maar dat was buiten onze overburen gerekend die we toevallig tegen het lijf liepen. Ze waren daar met een bende van 25 man in een decandente villa om de verjaardag van een maat te vieren... Daar blijkbaar ook het moto "omdat het kan"... ;)
Het was een nacht om nooit te vergeten.. Een nacht dat wij twee enkel kunnen meemaken. Na een eerste club wou de massa naar de bekende straat "Bangla road"...schwanzie en ik dachten why not.. Eenmaal daar aangekomen viel onze mond letterlijk open.. Fuck wat was me dat.. Nog nooit zoiets absurds gezien.. Man man man.. Overpoort is niks vergeleken met dat. Een walm van stank streek neer.. De ene bar na de andere met vrouwen die in feite mannen zijn , die het loslopend geil mannenvolk probeert binnen te krijgen in hun bar. Ping pong hier en ping pong daar.. Iets waar ik waarschijnlijk geen tekening moet bij maken..
Om maar te zwijgen over dat volkse dat daar rondliep, ronduit degoutant!

Bon we dachten eerst iets snacken en dan toch maar eens de bars gaan verkennen want we hadden nu toch geen half uur gereden om zo maar naar huis terug te keren. Zo gezegd zo gedaan. Eenmaal de durum binnen was gespeeld waar we er klaar voor om met onze nieuwe vrienden een stapke te zetten.
De tiger bar... Extreem een club zo groot als een voetbalstaduim bij manier van spreken. Je kwam nog maar binnen en we schoten al in de lach. Een tafel vol met religieuze beelden... What the fuck hoe hypocriet kunnen we zijn in een straat dat seks riekt en waar iedereen spertel loopt. Duidelijk Thailand dacht ik bij mezelf.
Maar we hebben het niet aan ons hart laten komen en zijn dan maar gaan dansen., enorme slangen en tijgers all over the place in diene club. Surieel...
Kortom het was me een ervaring. Maar al bij al een toffe! En vooral het feit dat we weer samen waren maakte alles beter!
Dag 2 hebben we ingezet met lekker niks doen aan het zwembad.
We wouden de sunset gaan checken en kregen het aangename voorstel van Catherine om haar vespa te gebruiken en weg waren we dan. Heerlijkheid!!! Samen snore, op een scooter. Natuurlijk verkeerd gereden en op 5 min geluk gehad dat we de sunset uberhaubt hebben gezien. Het zou ons nog kunnen overkomen 2h rijden en dan de sunset niet zien. Na wat heerlijke visbeesten te hebben verorberd terug op de vespa naar huis... Man wat was dat ver. Ik zei al lachend straks vallen we nog in panne. En natuurlijk na het tanken... Starte dat ding toch niet leer zeker. Enfin gaan vragen aan een lokale stoere Thaise om hulp. En ja kreeg ze dat nu niet sebiet in gang. Wreed en wij maar sukkelen...
Terug in de villa nog een fleske wijn gedronken met Catherine en haar neef en vrouw... OMG wat waren die mensen saai zeiden we erna tegen elkaar.
Dan maar wijselijk gevlucht met een flesje wijn op ons terras.
Met een muziekje was het weer pure schwanzie op hun best partytime.. Je moet het ons aangeven. Zoveel plezier maken op 3x3m, en met 2 dat doen er ons geen twee na. zingen, dansen en lachen dat was de coktail van die avond! Top was dat!!! Heerlijkheid!!



  • 09 December 2015 - 19:32

    Smurfin:

    Girls, they wanna have fun:)... geen andere woorden voor! X

  • 09 December 2015 - 19:57

    Madre:

    Liefste vriendinnen,

    Dit verhaal is eigenlijk wel typisch voor jullie tweetjes. Have fun morgen bij het snorkelen!

  • 09 December 2015 - 20:59

    Marleen Mareel:

    9 december 21.oo

    Is wel reuze als je zo een vriendin hebt, heb nog veel plezier samen.xxx

  • 09 December 2015 - 21:29

    Rianne:

    Geniet nog lekker samen. xx

  • 10 December 2015 - 12:03

    Martien:

    hupsaké, van de realiteit in de droom! niet wakker worden met een kater hé!! peetzoen

  • 10 December 2015 - 21:54

    Nadia:

    waar heb je anders vakantie voor.....???? :)
    genieten maar

    veel plezier verder
    en tot de vogende
    grtjs
    nadia

  • 11 December 2015 - 05:21

    Louis:

    heerlijk genieten precies ...
    vele groetjes aan twee topwijvekes
    vanuit Salento Colombia xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

An

"Omdat het kan"

Actief sinds 13 Okt. 2015
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 39574

Voorgaande reizen:

28 Mei 2017 - 05 Juni 2017

Ode aan Bali

13 December 2016 - 12 Januari 2017

Tigers for X-mas

20 Oktober 2015 - 11 Januari 2016

"Omdat het kan"

Landen bezocht: