Angkor Tempels: sprakeloos... - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van An D'hont - WaarBenJij.nu Angkor Tempels: sprakeloos... - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van An D'hont - WaarBenJij.nu

Angkor Tempels: sprakeloos...

Door: An

Blijf op de hoogte en volg An

01 December 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Zonder woorden...

WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW...

Het enige wat ik hierover kan zeggen is dat de 7Wonders Foundation er duidelijk eentje vergeten is, en wat voor één!

Sprakeloos...

  • 01 December 2015 - 09:39

    Marleen Mareel:

    Gebeurd zelden dat ik zo vroeg op PC kijk en wat lees ik WAW....heb vlug op google Angkor
    opengedaan en inderdaad moet indrukwekkend zijn als je er voorstaat.Geniet er van met volle
    teugen.Hier triestig nat weer.XXX

  • 01 December 2015 - 09:47

    Smurfin:

    Hi, ook ik heb even gegoogeld en daar lijken mij inderdaad weinig woorden voor. Alsof je in een sprookje zit:). Ben al benieuwd naar de foto's! Enjoy! X

  • 01 December 2015 - 11:43

    Martien:

    kort maar goed... moet toch de moeite zijn als jij er al zo 'flabergasted' van bent; neem maar je tijd!

  • 01 December 2015 - 16:39

    Louis:

    Ik moet je volledig gelijk geven An.
    Al ben ik nog nooit naar Ankor geweest het staat op mijn TO DO lijstje ...
    Voor mij mag BAGAN, Jaisalmer en Gent daar ook zeker bij ....
    geniet er nog van !!! x

  • 01 December 2015 - 17:00

    Rianne:

    Ik ben zo blij dat je dit Waauw-effect hebt, na al die trieste dingen, die je in Cambodja gezien hebt. Ik ben benieuwd naar de foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

An

"Omdat het kan"

Actief sinds 13 Okt. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 39571

Voorgaande reizen:

28 Mei 2017 - 05 Juni 2017

Ode aan Bali

13 December 2016 - 12 Januari 2017

Tigers for X-mas

20 Oktober 2015 - 11 Januari 2016

"Omdat het kan"

Landen bezocht: